Thursday, September 25, 2014

***

Täna hommikul haigena voodis lamades ja lakke vahtides hakkasin mõtlema selle peale, mis on minu elus sellist, millele ma praegusel hetkel pühendun. Loomulikult kool aga ma ei mõelnud midagi sellist. Pigem mõtisklesin oma vabaaja peale. Ma ju ei käi üheski trennis, huvikoolis ega üheski muus põnevas kohas... Peamiselt lähen hommikul kooli ja lõunal tulen koju, siis õpin, vaatan telekat, seiklen interneti avarustes või teen midagi muud täiesti mõttetut(mitte, et õppimine mõttetu oleks). Ja kohe kindlasti pole mul igal õhtul nii kohutavalt palju õppida, et ma ei saaks ennast millelegi pühenduda... Nii, et ma otsustasin sellele blogivärgendusele uue võimaluse anda. Või siis otsustas see blogivärgendus hoopis minule uue võimalus anda? Eks see paistab. Igatahes olen ma nüüd jälle siin ja hoian teid oma eluga kursis. Vähemalt ma loodan, et läheb paremini kui eelmine kord! 

*fingers crossed*

Ja miks mitte panna siia lõppu mõned pildid ilusatest inimestest, kellest olen mõne pildi klõpsanud?

 

 



No comments:

Post a Comment