Saturday, September 27, 2014

TIM TAG ehk liiga palju informatsiooni!

***

Mõtlesin täna hommikul, et mida ma teile siia kirjutan. Pole ju midagi huvitavat teinud, lihtsalt kodus istunud ja telekat vaadanud. Mõtlesin kaua mõtlesin aga välja mõtlesin! Miks mitte teha kohe nagu uue alguse puhul väikse meelde tuletuse, kes ma siis ikkagi olen. Ja TIM TAG ehk liiga palju informatsiooni on ju väga hea lahendus sellele lõputule eluloo ümberjutustusele, mida ma alguses teha plaanisin. 


**
1. Mis sul seljas on? 
Ramonesi hall pluus, lühikesed püksid ja villased sokid.


2. Kas oled kunagi armunud olnud? 
Ei.

3. On sul olnud kunagi kohutav lahkuminek?
Ei.

4. Kui pikk sa oled?
Tänaste andmete kohaselt 170cm. 

5. Kui palju sa kaalud?
Ma tõesti ei tea.

6. Tatoveeringuid?
Ei ole aga väga tahaks!

7. Neete/augustusi?
5 kõrvaauku ;)

8. OTP ehk lemmikpaar?
Angelina Jolie ja Brad Pitt.

9. Lemmik teleshow?
Switched at birth, Here Comes Honey Booboo, Melissa&Joey

10. Lemmik bänd?
Mu muusikalised eelistused on nii seinast seina, et päris lemmik bändi otseselt polegi. Mulle meeldivad näiteks väga 5 seconds of summer, AC/DC, Aerosmith, Smilers, Arctic monkeys, Magic, Mumford&sons, Bastille, Keane jnejnejne. Väga paljud väga head bändid jäid nimetamata aga see andis väikse näite, kui seinast seina mu muusika eelistused on :)

11. Midagi, mida igatsed?
Lapsepõlve.


12. Lemmiklaul?

Siinkohal ei saa ma jälle ainult üht laulu välja tuua, neid on lihtsalt nii palju!
5sos- English love affair 
Magic!- Rude
AC/DC- Back in black 

13. Kui vana sa oled?
15.

14. Tähtkuju?
Kaksik.

15. Omadus, mida ootad partnerilt? 
Kuna ma olen just sellises vanuses, kus võiks juba keegi olla, siis on see minu jaoks väga aktuaalne teema :D ideaalis tahaks loomulikult kedagi kes oleks sõbralik, humoorikas, seltskondlik jne aga kui ikka tuleb see õige, siis ei saa midagi muuta.

16. Lemmik mõttetera?
Pole.

17. Lemmik näitleja?
Dylan O'Brien.

18. Lemmikvärv?
Kipun arvama, et must või veinipunane.

19. Vali muusika või vaikne muusika?
Vali. See rahustab mind.

20. Kuhu sa lähed, kui sa kurb oled?
Rõdule.

21. Kui kaua võtab sul aega dušši all käimiseks? Vannis?
Dušši all käin ära kuskil 10 minutiga. Vannis võin lebada niikaua, kuni vesi on külm. 

22. Kui kaua võtab sul aega enda korda tegemine hommikul?
No kui ma mingit erilist soengut ei tee, siis umbes 15 minutit. 

23. Kas sa oled kunagi kakelnud?
Ei.

24. Turn on?
Rohelised silmad, pikkus ja lõhn.

25. Turn off?
Pikad juuksed ja ebahügeenilisus.

26. Põhjus, miks kirjutan blogi?
Tahan ennast millelegi pühenduda ja oma avastusi kellegagi jagada.

27. Hirmud?
Ma kardan kohutavalt pimedust.

28. Mis ajas sind viimati nutma?
Üks kurb uudis.

29. Viimane kord, kui ütlesid kellelegi, et armastad teda?
Eelmine nädal ehk. Eelistan pigem inimestele öelda, kui tähtsad nad mulle on ja, et ma väärtustan neid oma elus väga.

30. Mis on sinu blogi pealkirja tähendus?
Mu nimi :D

31. Viimane raamat, mida lugesid?
"Süü on tähetedel" John Green, juba oma 3. kord läks.

32. Raamat, mida hetkel loed? 
Hetkel ei loe midagi aga ootamas on "Kirjaklambritest vöö" ja "Klass"i mõlemad osad.

33. Viimane saade, mida vaatasid?
Klipijaht.

34. Viimane inimene, kellega rääkisid?
Ema ja Triinu.

35. Milline on suhe sinu ja inimese vahel, kellega viimati suhtlesid? 
Mu ema on mu ema ja Triinu on mu parim sõbranna :D

36. Lemmiktoit?
Pasta, pitsa või caesari salat,

37. Koht, mida tahaksid külastada?
Amsterdam, Austraalia ja Ameerika.

38. Koht, kus olid viimati? 
Kodus.

39. Kas sulle meeldib keegi?
Ja.

40. Viimane kord, kui suudlesid kedagi?
Suvel.

41. Viimane kord, kui sind solvati?
Vot ei mäletagi kohe :)

42. Lemmik magustoit?
Jäätis.

43. Mis pilli sa mängid?
Oskan natukene mängida klaverit ning olen 5 aastat õppinud fagotti.

44. Lemmikehe?
Must have on käekell. Tavaliselt kannan veel paari lihtsat käepaela ka.

45. Sport, mida viimati tegid?
Jooksin.

46. Viimane laul, mida laulsid?
Me and my broken heart by Rixton.

47. Lemmik suhtluskoht?
Ma arvan, et Facebook aga eelistan ikkagi in real life suhtlust.

48. Kas sa oled kunagi seda kasutanud?

Facebooki? Loomulikult.

49. Viimane kord, kui olid kellegagi väljas?

Kolmapäev oli vist. Käisime tüdrukutega söömas.

50. Kes peaks nendele küsimustele vastama järgmisena?
Teie kõik! :)



No comments:

Post a Comment