Thursday, October 23, 2014

Kauneim linn on Eestis Tartu!

***

Pühendunud? Täpselt nii. 

Ma olen siia ikka nii palju kirjutanud, et silmal hakkab lausa paha! 

Eks ma siis räägin mis siin vahepeal juhtus...

Kool oli nagu kool ikka. Thank god, et lõpuks vaheaeg on. Viimane lõpp oli ikka tõeline hullumaja. Teate ju küll seda, kuidas kõik asjad viimasele minutile ununevad ja siis üritad enne vaheaega kõik hinded võimalikult heaks punnitada. No eks ma tegin, mida suutsin ja paremat tulemust oli raske tahta. See selleks. Käisime vahepeal isegi Triinuga pildistamas aga need pildid jõudsin ära töödelda ja üle vaadata alles laupäeval, kui maale sõitsin ja bussis aega leidsin. Ma ikka mõtlesin, et mängin tublit tütart ja lähen paariks päevaks maale ema ja isa juurde aga kus sa siis sellega, pühapäeval sain issit natuke oma toa ehitusega aidata, kui juba esmaspäeva hommikul tuli isa mõttele, et miks mitte minna Tartusse. Aga no miks mitte? Ja nii me siis läksimegi. Õhtul käisime Püssirohu keldris ja kui hilisõhtul tagasi ööbisipaika suundusime, siis Tartu linn rabas mind jalust maha! Ma polnud kunagi sellise pilguga seda imeliselt salapärast linna vaadanud. Kõik oli udune ja siin-seal hulkusid noored tudengid oma kitarride ja laheda olemisega, arvatavasti otsides mõnda hubast kohvikut, kus aega veeta... See oli lihtsalt nii imeline, et veensin Kätlinit(oma Tartu õde) minuga järgmise päeva õhtul Tartu tänavaid avastama tulema. Hommiku poole puhkasime kodus, siis kolasime natuke Lõunakeskuses, seejärel viisime vanad koju ja olimegi valmis linna peale minema. Soojad riided selga ja läksimegi! Ja ma armusin. Kõik oli nii ilus, nii mõnus. Täpselt kell 7 olime raekoja platsis ning kellatornis lõi kell, mis mängis üht tuttavat viisi. Kauneim linn on Eestis Tartu... Ja nii see ongi. Tartu trip oli imeline! Kolmapäeval võtsime suuna jälle Pärnu poole ja olen praeguseni kodus olnud. Niiöelda puhanud puhkusest. 

Tartust ma küll erilisi pilte ei teinud aga see eest näitan teile neid teisi pilte mida teinud olen. 





Müts- eBay; Parka- ONLY; Pluus- H&M; Püksid- Leedu turg; Jalatsid- Vans of the wall

Kott- Leedu turg


1 comment:

  1. When it comes to travelling in the Baltic region, it bring your memory of the colourful culture, majestic palaces and castles, pristine forests, clean golden sand beaches, colourful manors and many more. As part of exploring human history that has undergone many changes over the centuries, Baltic travels would give you a knowledgeable note on all these aspects. Therefore, don’t miss them. In case you want assistance, contact Norlendatrip. We give you personalized guidance and help you; contact us today.

    Baltic Tour Operators | Baltic Tours | Baltic Travel | Bus Travel | Baltic Bus Travel


    ReplyDelete